Isnin, 14 Jun 2010

AKAN KU JEJAKI CINTA YANG HAKIKI

Titian Kasih Ilahi Pictures, Images and Photos



Wahai Kekasihku, andai hatiku jauh dariMu

Ingatkanlah aku tentang pertemuan kita dalam surat cintaMu

Agar aku kembali dekat denganMu

Andai diri ini mengagungkan cinta hambaMu

Tegurlah aku sesungguhnya cinta-Mu adalah cinta yang hakiki

Agar aku tidak lagi menduakan cintaMu

Saat kaki ini melangkah tanpa redhaMu

Peringatkanlah daku wahai Kasih tentang matiku

Agar kembali tertuntun langkahku menuju JannahMu

Akan daku sambut kasih-Mu wahai Kekasihku


Dalam hening malam penuh syahdu

Namun alangkah hibanya ku rasa

Andai malam ini bukanlah daku menjadi tamu pilihanMu

Siapa yang tidak cemburu

Andai insan lain dapat sambut cintaMu


Wahai Kekasihku

Sedangkan aku???

Langsung tidak mengendahkan kehadiranMu tika saat itu

Duhai hati yang berbolak balik

Diamlah kau di sana

Agar aku sentiasa bisa merasakan rindu dan cinta Kekasihku

Agar aku mampu sambut cinta-Nya

Saat dingin setiap malam


Ya Khaliq, sungguh Engkaulah Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Suburkanlah hati ini dengan ma'rifatmu

Agar diriku sentiasa terpandu menghala tuju yang satu

Ilahi..Anta Maqsudi..Wa Ridhoka Matlubi..!
SUMBER:MURABBI.NET

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...